Reklamácia a pozáručný servis
Ako postupovať pri reklamácii alebo objednávke opravy
REKLAMÁCIA - bezplatná oprava tovaru v záručnej dobe
- V prípade, ak potrebujete zabezpečiť opravu v záručnej dobe, je potrebné na adresu reklamacie@ksystem.eu zaslať vyplnený Reklamačný list - stiahnite TU. Nezabudnite prosím uviesť číslo vašej objednávky a presne popísať reklamovanú závadu, aby bolo možné identifikovať problém a zvoliť najvhodnejšie riešenie. Upozorňujeme zákazníkov, že bez dokladu o kúpe čísla objednávky uvedeného na faktúre nebude reklamácia prijatá. Preukázať sa dokladom o kúpe reklamovaného výrobku je potrebné servisnému pracovníkovi pred odstránením závady na mieste u zákazníka.
- V prípade, ak montáž zabezpečovala firma K-system, môže byť oprava vykonaná priamo u zákazníka. Ak však bude po odbornom posúdení zistené, že reklamácia nie je opodstatnená, t.j. bude oprávnene zamietnutá (napr. z dôvodu, že sa nejedná o vadu, na ktorú sa vzťahuje záruka alebo že sa jedná o vadu ktorú zákazník zapríčinil sám), je zákazník povinný uhradiť spoločnosti K-system všetky náklady spojené s výjazdom a odstránením závady v zmysle platného cenníka. Zároveň si dovolíme upozorniť zákazníkov, že v súvislosti s § 18 ods. 6 zákona o ochrane spotrebiteľa si spoločnosť K-system vyhradzuje právo vyhotoviť fotodokumentáciu reklamovanej vady pre účely jej prípadného odborného posúdenia. V prípade, že spoločnosti K-system nebude vyhotovenie fotodokumentácie umožnené, jedná sa o prekážku pri vybavovaní reklamácie na strane zákazníka, pričom spoločnosť K-system za takéto omeškanie nezodpovedá.
- V prípade, že výrobok bol dodaný bez montáže spoločnosťou K-system, je potrebné výrobok doručiť do sídla spoločnosti alebo do najbližšieho Štúdia tieniacej techniky K-system.
- V prípade, pokiaľ montáž výrobkov spoločnosti K-system zabezpečoval iný subjekt, je potrebné si reklamáciu uplatniť u tohto subjektu, ktorý po posúdení reklamácie môže zveriť vykonanie záručného servisu spoločnosti K-system. Spoločnosť K-system vykonáva záručný servis aj pre zákazníkov tohto subjektu, avšak až po vyplnení reklamačného listu týmto subjektom a predložení potrebných dokladov. Závada bude servisným pracovníkom odstránená iba za predpokladu, že sa jedná o vadu, na ktorú sa vzťahuje záruka a že sa zákazník pri vykonávaní záručnej opravy preukáže dokladom o kúpe reklamovaného výrobku. Ak však bude po odbornom posúdení zistené, že reklamácia nie je opodstatnená, t.j. bude oprávnene zamietnutá (napr. z dôvodu, že sa nejedná o vadu, na ktorú sa vzťahuje záruka alebo že sa jedná o vadu ktorú zákazník zapríčinil sám), je subjekt povinný uhradiť spoločnosti K-system všetky náklady spojené s výjazdom a odstránením závady v zmysle platného cenníka.
- Výrobca K-system, spol. s r. o. nepreberá záruku nad rámec 24 mesiacov, ak subjekt, alebo dodávateľ tovaru ktorého výrobcom nie je spoločnosť K-system, poskytol zákazníkovi dlhšiu záručnú dobu.
- Bez dokladu o kúpe nie je možné si reklamáciu uplatniť!
- Všetky reklamácie musia byť nahlásené písomnou formou (splnené zaslaním e –mailu podľa týchto pokynov) osobou, ktorá bola pri kúpe výrobku zmluvným partnerom spoločnosti K-system!
- REKLAMAČNÝ LIST
- REKLAMAČNÝ PORIADOK
OPRAVA
- V našom Štúdiu tieniacej techniky K-system zabezpečujeme pozáručný servis prednostne pre zákazníkov Štúdia tieniacej techniky. Za zákazníka je považovaný subjekt, ktorý výrobok zakúpil v Štúdiu tieniacej techniky. V prípade opráv výrobkov K-system, ktoré neboli zakúpené prostredníctvom Štúdia tieniacej techniky je potrebné, aby ste sa obrátili na svojho dodávateľa. V prípade, že váš dodávateľ ukončil svoju podnikateľskú činnosť, môžete požiadať o opravu písomne na adrese objednavkyoprav@ksystem.eu. Vzhľadom na obmedzené montážne kapacity odporúčame demontovaný výrobok doručiť na opravu priamo výrobcovi.
- V prípade, ak potrebujete zabezpečiť pozáručný servis, je potrebné na adresu objednavkyoprav@ksystem.eu zaslať vyplnený formulár Objednávka opravy - stiahnite TU. Nezabudnite prosím uviesť číslo vašej objednávky - získame tak informácie o potrebe náhradných dielov a výrobnom type, čo nám umožní efektívnejšie vybaviť vašu požiadavku.
- V prípade, že si zákazník želá servis na mieste musí si najskôr objednať a vopred uhradiť výjazd technika za účelom posúdenia závady a prípravy cenovej ponuky na opravu. Na základe tohto výjazdu bude vypracovaná cenová ponuka na opravu, ktorá bude obsahovať aj výpis materiálu. Po jej odsúhlasení a úhrade bude oprava realizovaná.
- V prípade, že nebude možné závadu odstrániť na mieste, bude výrobok demontovaný, prevzatý do výroby na posúdenie a po odsúhlasení ponuky a úhrade predfaktúry bude oprava realizovaná.
- Upozorňujeme na skutočnosť, že v prípade interiérových roliet, žalúzií a okenných sietí proti hmyzu, náklady na ich opravu na mieste u zákazníka (viď cenník) prevyšujú náklady na obstaranie nových. Z kapacitných dôvodov ich však vykonávame iba po predošlej dohode. Z uvedeného dôvodu odporúčame svojpomocne si zariadenie demontovať a doručiť do výroby na servis. Vo väčšine prípadov máme spracované aj prehľadné návody na svojpomocný servis. Náhradné diely je možné zakúpiť v eshope www.kzaluzie.sk.
- Objednávky na opravu prijímame iba písomnou formou podľa týchto pokynov!
- OBJEDNÁVKA OPRAVY
Objednávka servisnej návštevy na výrobky VELUX
- V prípade potreby záručného alebo pozáručného servisu na výrobky VELUX si opíšte prosím typ výrobku zo štítku. Kontaktujte Centrum služieb zákazníkom na čísle 02/33000543 alebo pošlite e-mail na info.sk@velux.com, nahláste svoje meno, adresu, telefonický kontakt, výrobné číslo zo štítku a opíšte závadu. Následne vás do dvoch týždňov navštívi servisný technik, ktorý závadu odstráni priamo na mieste. Servisné práce na výrobky VELUX sú účtované v zmysle aktuálneho cenníka spoločnosti VELUX.
Cenník servisných prác spoločnosti K-system platný od 16. 10. 2024
Výjazd technika za účelom posúdenia závady a prípravy cenovej ponuky na opravu |
120 € + doprava + práca na ceste |
1 servisná hodina (2 technici, práce vykonané u zákazníka)
|
120 €/hod/2 osoby* |
Práca na ceste (čas technika strávený na ceste do miesta výkonu práce a tiež cesta späť) |
Individuálne podľa vzdialenosti |
Dopravné náklady (náklady spojené s vozidlom na ceste do miesta výkonu práce a tiež cesta späť z a do najbližšieho Štúdia tieniacej techniky) |
1,20 €/km |
Servis vykonaný vo výrobe (v prípade doručenia výrobku na opravu a v prípade ak servisný technik nie je schopný odstrániť závadu na mieste) |
60 €/hod* |
Doprava kuriér SK Balné |
6 - 20 € 6 € |
Uvedené ceny sú s DPH.
* Zákazníci Štúdia tieniacej techniky K-system, ktorý výrobok zakúpili na Štúdiu tieniacej techniky, majú na uvedené ceny zľavu 50% v mimosezónom období od 1. januára do 31. marca .